MIJ Support  

MIJ Support, het zusje van MIJ Events, verzorgt verschillende vormen van Management ondersteuning. Denk hierbij aan functies als Secretaresse, Management Assisistent, Office Manager,  Personal Assistant of Virtual Assistant.

MIJ Support ondersteunt bedrijven met o.a. de volgende werkzaamheden:

  • E-mail- en agenda beheer
  • Organisatie van vergaderingen en bijeenkomsten
  • Agenda's opstellen voor en notuleren bij vergaderingen
  • Regelen reis en verblijf
  • Archiveren
  • Office support
  • Project ondersteuning
  • Document ontwikkeling & beheer
  • Databasebeheer en CRM
  • Klantenservice
  • Relatiebeheer
  • Websitebeheer
  • Versturen van nieuwsbrieven

MIJ Support pakt al deze (én meer) werkzaamheden zelfstandig en professioneel voor u op en zorgt ervoor dat alles in goede banen verloopt. De werkzaamheden kunnen bij u op locatie plaatsvinden, maar ook geheel of gedeeltelijk op afstand. 


Benieuwd wat MIJ Support voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.